søndag 3. mai 2015

Vår på Ubåtveggen

En av skogens mest populære buldre må være Malcolm X. Linjen er opplagt, bevegelsene intrikate og den er passe høy. Rett og slett kvalitet gjennom hele linja. For egen del har Malcolm X vært et prosjekt som jeg startet med i fjor høst, og da snøen forsvant i år, var jeg på plass igjen. Det har gått noen år siden linja ble renset, så jeg bestemte meg for å pusse den. Tror det var lurt, for toppen var ganske full av mose.

Litt kaldt i mars, men ganske god friksjon

Joakim gikk Malcolm X, (7a) ganske uanstrengt.

Arild og Joakim diskuterer beta

Høyre side av Ubåtveggen ren for mose

Gard på Malcolm X

 Selfie på Ubåtveggen mens jeg pusser.

"This one is for you" (6c) er en fin bulder, selv om de siste flyttende er litt gromsete.

Ådne på Marianergropen (7b+)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar